- och nu, film med mamma. ♦

hej,
förlåt för att jag inte har lagt in nå förrän nu, ..
men aja (:

de gick bra och rida sorina idag, först var hon jättesnäll och, så jävla härligt och galoppera med henne :D
men sen försökte hon testa mig och massa skit -.-
men de gick bra ändå :)

bra i ögonen nu, fast röd..
men måste iallafall på skolan imorn, måste, måste, måste! :o
vill verkligen inte vara hemma en dag till.
men ögoninflammation smittas..

men nu ska jag kika på film med mamma, fastän att jag har sett den
men vill vara snälll och göra henne sällskap!
vihörs. <3

bilder på sorina från idag, hade inga andra bilder som var bättre och finare, tydligen? :o




dålig bildkvalitè, mobilkamera..
men sorina är sötast!


Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0