ååh, allt!

tja, har nyss suttit här och käkat strips och cola! :D
gooott :)
typ slut nu :(
menaja,
glad att de är lov men ändå inte.
vi kom även hem från farfar för ett tag sen, grattis på han ännu en gång.
och ni kan kommentera grattis till han oxå tycker jag, för jag..
tycker synd om honom att han har de såhär och mår såhär :/ <3
satt mest vid tvn med kusinerna bara, moa&oskar, och ville :)
trevligt.

jag är så jävla less på världen just nu,
på allt.
men jag är glad att jag har peah,
(
www.peahtakinover.blogg.se)
för dig kan jag alltid prata med, och du finns jämt för mig och hjälper mig alltid!
jag älskar dig. <3
och även ni andra oxå! <3

förlåt för dålig bild här då..

Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: Anonym

grattis på han :)

finns alltid vännen ! <3

2010-04-01 @ 23:14:16
Postat av: peah

naaww, dsm anna! älskar dejj <3

2010-04-02 @ 14:06:23
URL: http://peahtakinover.blogg.se/

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0