får aldrig nå kommentarer längre, taskig ni är :o

för de första, besviken på er! :o
får f*n aldrig nå kommentarer längre.. tråkigt :(

aja, har nyss kommit hem ungefär för vi var och hämtade emelie i gnarp oxå för
hon kom med bussen kl. 15.00, så vi fick typ vänta en halvtimme.

ah, och idag på syslöjden satt davve och fingervirka en lång typ "rem" i turkost (som jag älskar)
till mig :')
snällt va? :D

ochah, har frysit,lite snorig sådär, och haft ont i halsen idag :( :( :( !
får inte bli sjuk!
och + att adrian kanske kommer och hälsar på imorn, vill inte bli sjuk då heller! ;(

aja, nu ska jag nog.. göra någonting (:
men vi hörs ikväll, puss!
och vi får hoppas på att jag inte blir sjuk ;)


hihi, mina söta strumpor :D

davve, när han höll på fingervirka till mig :D

bara för att jag saknar min frida! :( <3


Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: alma

gullunge! :)



2010-04-20 @ 18:04:14

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0