för igår&idag, och ett långt inlägg men läs ändå! :)

hej, först och främst: förlåt för att jag inte bloggade nånting igår, men hade saker att göra under hela dagen och satt överhuvudtaget inte så mycket vid datorn och hade inte sån stor lust.

men, för igår:
alma följde med mig hem, vi satt ute och sola, och hade massa annat skoj (:
sen skulle alma på träning, (hon spelar i samma lag som min syster, och mamma är lagledare)
så först åkte vi till alma och hon bytte om, sen så åkte vi till träningen och jag följde även med, så jag och mamma satt och kika på där en stund, (maja satt oxå där för hon var inte med för nåt..?)

så, sen när jag och mamma skulle till gnarp och hämta emelie (min syster) så följde maja oxå med i bilen slapp
hon sitta där och frysa! sen när vi kom tillbaka dit så slutade deras träning så då hämta vi Ida (min syster)
och skjutsade även hem Molea och Naela (:
sen kom vi hem runt halv 9 & då duschade jag och kikade lite på tv, sen så gick jag och la mig.
då kanske ni förstår varför jag inte bloggade igår? ;)

idag:
FRIDA VAR SJUK! :(
men jag hade alma ändå (:
aja, vi slutade 4..  alltså, jag har inte så mkt och säga? xd
men, jag tänker inte säga nå mer än så för de har redan varit ännu ett tråkigt inlägg,
:)

aja, nu tid då!:
har nyss tagit mig en lång skön varm dusch, bara ändå lixom (:
men varmvattnet tog slut när jag skulle skölja ur håret xd
ska nog sätta mig och kika lite på tv nu,
sen faktiskt gå och lägga mig :)
men vi hörs förmodligen imorn puss!

Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0