fredag imorn och de gillar vi! (y)

nanana, hej (:
kom hem från alma för en liten stund sen nu..
jag och frida följde med henne hem efter skolan :b
så vi va där, och har haft skoj!

OCH IMORGON ÄR DE FREDAG OCH DE GILLAR VI! (Y)
och förmodligen så ska antagligen jag och alma till frida after school,
sen så drar vi till gnarp till nåt som heter "ung tjej" :)
sen hämtar mamma oss, så köper vi massa godis och absolutlie cola! :o

seen så åker vi nog hem till mig och kikar på film och sånt
och sover här (:
 härligt!

hur blir eran helg då? :D
men aja, nu ska jag gå och kolla på tv tror jag!
vi hörs nog med ett snabbt inlägg imorn :b
hörs! <3

Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0