hemmaävenidag!

haha!
sitter just nu vid två datorer, min bärbara & datorn här nere. (stationär)
sitter och laddar hem massa spel och spelar, :')
gjorde jämt jag och min syster förut när vi var mindre! xd

och på min här bloggar jag! :D
haha, ah..
jag vaknar tidigt på morgonen när dom andra är uppe och emelie ska på skolan och ida.
så jag vaknar runt 6 på morgonen (emelie som ska på skolan)
:o
sen så kan jag juh såklart inte somna om.

har hört att tydligen rätt många är sjuk nu oxå?
ni som är de, krya på er!
själv sitter man oxå här täppt i näsan, ont i halsen, och de kallas nog förkyld? hihi.. :)

ska nog bara vara hemma ihelgen och ta de lungt så jag är frisk tills nästa vecka!
ochnej, händer inget speciellt då men ändå. :)

nu skrev jag rätt mycket, men ska spela på nu! ;)
så hörs vi sen :D 
puss
 

Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0