here come's the pictures! - från helgen.

lite dåliga bilder och så men..

fredags när jag följde med alma hem, hennes macka XD


suddig bild, men i gnarp på kvällen. jocke&lukas?


dålig bild, men svanarna harbörjat kommit nu :D
till våran damm.




lördagen, jag och alma var ute :cool:


jag erkänner även att de var alma som tog kortet här nedanför.


aja,
jag berättar lite snabbt nu.

fredagen: följde med alma hem, for till gnarp och var där på nån grej på kvällen, alma sov hos mig.

lördagen: vi var ute och cyklade :D var även på Aivas och åt mjukglass.
               elina kom på kvällen, hon&alma sov här.

söndag/idag: var med dom, halva dagen.
 suttit vid datorn, legat och solat i fönstret xd
inte gjort så mkt mer :)

that was my weekend they ;)

men vi hörs ikväll eller imorn!
puss ;*


Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0