home! :)

kom hem idag nu vid ungefär fem från funäs,härligt och kommahem ändå!
men ska berätta lite nurå..

onsdag:
vi åkte typ vid halv 11 (?) .. påvägen dit typ låg jag och försökte sjunga med till låtarna på radion XD
och ah, massatook! (;
vi kom upp dit vid 4kanske?
käkamiddag, och jag&elina  basta på kvällen och sånt, mys! :)

torsdag; slalom, backen hela dagen! mys på kvällen (:

fredag: magsjuka..hela dagen -.-  ingen bradag.

lördag: städapå morgonen, plocka ihop och sånt, mådde bättre.
 åkte hem, kom hem för nån timme sen :)
skapligt, trött bara nu :b

billddeeeeeeeer:
fast inte så många kanske?


jag och elina,


knasbild, (a)
(tagen med elinaskamera)



knasbild,


knasbild,


HAHAH XD
bjuder verkligen (a)
upp&ner bild lixom (:


hahah, sött :')
pär satt och platta och borsta idas hår xd


när man kommer in i funäs ser man dehär "huset" och när jag var liten
trodde jag att de var blåkulla xd
speciellt minne :')


<3


idas ögon! <3
upp&ner bild, dålig bildkvalitè..

förlåt för dåliga bilder menmen, och tyvärr ingen bra bild på elina.


Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0