ledsen, IGÅR&IDAG.

hej, förlåt men orkar bah inte blogga ibland.
men nu ska jag berätta om igår och idag.

igår;
måndag, gjorde ingenting speciellt. var lite duktig när jag kom hem
och krattade den ena lilla gräsmattan, krattade bort stenar (:
de finns juh gräs nu, hemma hos mig är de asgrönt :o

idag; tisdag idag, efter skolan drog jag och frida till hudik för hon skulle köpa nån
tröja som hon hade lagt undan, gick lite på stan, sen gick vi och käka på donken (y)
hih, goott :D åkte hem med 20 över 5 bussen sen, kom hem vid 6, datorn och lite annat :)


gröööönt gräs! <3



hade ingen bild på little frida men, de blev bah suddiga för hon rörde för mkt på sig xd <3
vi hörs imorn, puss!

Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0