måndaaaaaaaag -.-

förlåt för att jag inte lägger in nåt förrän nu!
men vi slutade juh 4 idag,
sen var jag bara hemma en liten stund och sen for jag och mamma och hämta emelie i gnarp,
sen när vi kom hem käka jag..
och sen har jag bara inte orkat eller nåt?
aja förlåt för de!

och nu berättade jag juh lite om theday oxå? :)
för mer om den här dagen (måndag) behöver jag inte säga.
då blir de bara ett ännu tråkigare inlägg än vad de brukar :b

solen sken, och vädret var great (y) idag oxå!
våren.. yeah :D
och jag fick träffa alma idag, fyfan vad blek man känner sig nu :/

men nu måste jag gå och duscha snart,.
vi hörs :D <3

oxå får ni två cpbilder som jag bjuder på .. :( 

  ha.. ha .. ha!
    
                                                                                  


Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0