o'a hela natten, o'a hela da'n, o'a hela natten skrämma slag på halva stan, o'a hela natten lång, tills du upptäcker mig, nananna...

ojoj, vad klockan rinner iväg!
la inte in nå mer igår, förlåt ;(
världens sämsta bloggare, de är jag! :(

aja, igår gjorde jag juh kladdkaka.. den blev sådär.
ingen bra bagare jag juh, ;)

idag efter skolan gick jag till mormor för jag vill inte åka buss, och mamma och pappa är i åre.
kommer hem ikväll, åkte över dagen, för att hälsa på ida och annat, hon praoar där)

aja, så åt vi våfflor, och sen 5 kom min kära syster emelie med bussen så då for vi och hämta henne!
sen käka hon oxå, sen skjutsa mormor hem oss :)
och nu vet jag inte, kom hem ungefär för en timme sen.

ska verkligen försöka uppdatera nåt senare ikväll!
och imorn, på morgonen om jag hinner.
aja, vi hörs.
puss!

bara en bild sådär, hihi xd



<3


Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0