rida sorina idag!

godmorgon!
eller, godmiddag kanske låter bättre? :)

aja, förlåt för att jag inte har bloggat nåt förrän nu!
men även den här dagen har gått väldigt snabbt för mig :o
jagmenar, klockan redan snart 2!?

jaja, vaknade ungefär vid 11.. skönt att sova lite längre än vad jag har vaknat varje morgon nu!
sen, har inte ens ätit riktigt frukost än :o
och ligger fortfarande i pyamas och sånt?
ingen ordning på mig, fy! ;)

aja, min morbror kommer nog snart.
för vi ska nämligen ut och rida idag (:
har inte ridit Sorina på 10102030 år!
och hon är jättetjock och asdålig kondition, :thumbdown:

men nu ska jag få fart på na minsann ;)
haha!

aja, vi hörs senare på eftermidda'n.
puss (:


Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0