sockerkakaa.. :D

haha, gjort en sockerkaka nu ikväll..
dock blev den inte så jätte bra men xd

blir iallafall hemma imorn oxå, så jag tar igen mig riktigt
och de blir nog bäst så.
men hoppas på att jag går på skolan igen på fredag :)

men de borde vara ganska bra och vara hemma o va sjuk oxå
för då är jag mer aktiv? ;)
hihi :D

kommer vara hemma själv imorn oxå från klockan 09.00 - 12.00
för mamma ska på nåt möte, för hon avbokade de som skulle vart
idag istället eftersom jag var hemma och var sjuk, sött :')

fast egentligen så är jag faktiskt inte liten nog
och inte klara mig själv längre? :S
hon ville väl bara vara snäll eller ville väl bara umgås med mig! :D
ha ha ha xd
oj, nu blev de ett långt inlägg! :)
men vi hörs imorn kanske, om inte innan jag går och lägger mig, hejdå <3

dock inte min bild..

Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0