typ, bildbomb?

typ, bilder från i somras... (:
och nu bjuder jag iaf på bilderna!

jagochmaria,

minsötnos, elina

sötnosarna, ida och dennis :') ida hade askort hår juh :o

dåligbild, xd jag.

haha, kenny sen vi hade tältat xd

en del av vackrastealma <3

syster/ida och jag.. asful jag vet xd

när jag och elina var ute och red..

hahahhaha, jag måste bah visa xd

hahahahhaha, xd  (a)

åre chokladfabrik.. <3

dåligbildmen, noomi :) :o

aja, jag orkar inte lägga upp nå fler nu, och ni kke tyckte de va tråkigt och kolla
men skitsammaaa :D <3


Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: Elina

fan anna!

du får inte lägga ut den bilden din skit unge..;)<3

2010-04-03 @ 17:56:56

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0