minigris, i love pig's! :D

kom hem för nån timme sen, från kusinerna.. (:
de var väl ganska trevligt där! :)
vad jag ska hitta på imorn vet jag inte.. förslag?
åh, jag vill fixa min blogg..
men vet inte hur..
och har ingen bra bild. -.-
men ska leta på :)
om jag får ännu mer tråkigt, så lägger jag ut nå mer senare ikvl..
annars så, lägger jag ut nå imorn :D
men nu måste jag springa och hämtacola ;)
hejdå! <3

       
jag vill ha en minigris, hur söta è dom inte? :D
även, jag har alltid blivit kallad gris..'
ända sen jag var liten, för mina näsborrar..
jag kan lixom spärra upp dom så dom blir asstor! XD
(a)
men jag är inte ledsen för att bli kallad så heller,
jag tycker om grisar. (:
och jag vill börja samla på grisar (:

Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0