hallååå.

hallå!
min blogg är väldigt låg, haha.
iaf, så fyller jag år nu på torsdag :D
SÄG GRATTIS TILL LILLA MIG DÅ, TACK! ;D

sen nästa dag, (fredag)
åker jag, alma, mamma & pappa till orsa camping
och är där över helgen :)
men jag kommer juh såklart blogga
då när jag fyller år!

jagvetinte, har ingen lust att blogga..
men jag ska snart börja vara aktiv som vanligt igen!
ja.. tråkigt att sommarlovet snart är slut men
skoj ändå och börja skolan igen, tycker juh iaf jag ;D

llalal, vi hörs nån mer gång.
hejdå :)








Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: alma.

haha, det är bra att du har varit oaktiv..

du måste ju vara med mig också.. (; <3

2010-08-09 @ 12:49:38
Postat av: Malin

Det är jag på båda, haha! Grattis i förskott:)

2010-08-09 @ 17:49:32
URL: http://fotobymalin.blogg.se/
Postat av: Malin

ja det gör ni;)

2010-08-13 @ 12:00:53
URL: http://malinfoto.webblogg.se/

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0