2 DECEMBER..

hej, följde med elina hem idag!
kom hem runt halv 8, så då förstår ni nog
varför jag inte bloggat nånting tidigare idag.
och ja, jag tänkte slänga upp nåra bilder nu från förra helgen!
puss

jag och alma, väldigt vackra. HAHA


hihi lilla fridis, www.filmfrida.blogg.se :D


haha, jag i nån.. hatt :D


vackra anna, vackert namn. www.annaaengberg.bloggplatsen.se :D




hihi jag och alma igen, vänta.. är vi verkligen seriösa på denna bild? :O


krickan, bea-uti-ful :D


elina, lilla sötnosen min! www.eliinaalyrenen.blogg.se :)


förlåt, guuud vilka tråkiga bilder de blev!
men glöm inte, iaf nåt!




Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: alma.

gud vad seriös första bild. (;

men vilken fin bild på elina! :D<3

2010-12-03 @ 16:13:25
Postat av: frida !

snacka om att jag inte var förbered på ett foto ! ;)<3

2010-12-04 @ 17:59:38
URL: http://filmfrida.blogg.se/
Postat av: elina

fyfan vad ful jag är.. <3

2010-12-07 @ 15:46:22
URL: http://eliinaalyrenen.blogg.se/

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0