FÖRLÅT HÖRRNI..

ledsen för att jag inte skrivit nånting..
har egentligen bara legat hemma i sängen hela dagarna, och sovit..
men har bara inte orkat heller för då har jag känt att jag måsta berätta och lägga upp
bilder om julafton oxå och de struntar jag i! (:

iaf, så åkte jag faktiskt till elina igår och va med henne & alma :)
och sov där, och idag har vi faktiskt vart ute och grejat på ;)
typ första gången jag var ut på lovet..

just nu är mina småkusiner från stockholm här, och ska
vara här i två nätter.
aja, vi hörs senare :)
pussssssssssssss

vattendroppe, har massa fler.. säkert bättre än denna bild oxå men nu slumpade jag bara.

Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: lovisa - hobbyfotograf.

sv; Hej! På "hjulet" där man ändrar om man vill ha: porträtt, landskap, sport osv. så brukar jag ha på auto. På objektivet fotar jag alltid manuellt. Alltså, jag ställer in skärpan själv, har man på auto där så brukar kameran ställa in skärpan på bakgrunden.



Men du verkar ju redan ha koll på detta, bilden ovan är superfin!

2010-12-30 @ 17:28:36
URL: http://lovisasbilder.blogg.se/
Postat av: lovisa - hobbyfotograf.

sv; Åh, precis hur jag brukar känna när jag kollar på andras fotobloggar. Men du är absolut inte usel, du är jätteduktig, och jag menar det faktiskt. Lycka till med ditt fotograferande! Hör av dig om du är behöver fototips eller annat. :)

2010-12-30 @ 17:53:35
URL: http://lovisasbilder.blogg.se/

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0