NÄSTA VECKA ÄR DET JULAFTON!



idag hade vi dansuppvisning, super skoj vare!
först hade vi för våran skola 7-9an.. + IV/komvux
sen för 4-6an..
sen till sist backens skola.
de ända jag känner just nu är att de var väldigt skoj, men ändå
väldigt sorgligt att de är slut på denna termin nu :(

var juh ledig idag då alltså, men iaf..
så igår så var jag på byn först med isabelle, veronica & alma.
sen gick vi till sången, och jag och isabelle och dom andra satt och hade asskoj!
sen kl.4 så gick jag till dansen (extraträning) som höll på till kl. 18:00.
Sedan efter det sov jag hos alma :)

nu är jag jättetrött, funderar på att gå och lägga mig
snart nästan.. ha det bra!
puss

Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: alma.

asfin bild!

2010-12-15 @ 14:39:10

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0