OPPS! 8 december.

ajajdå, ser att jag inte uppdaterat nånting på bloggen!
glömt.. förlåt :)

iaf, så blir jag hemma imorn :P
ärligt talat så äre faktiskt för att jag har ont i halsen :)
typ..

på lördag har jag iaf extraträning på streetdansen,
eftersom vi även har uppvisning på söndag för släkten och övrigt :)
och sen på måndag har vi oxå extraträning, eftersom vi har uppvisning
för heeela skolan + backens/skola i harmånger på tisdag :/
nervös!

förmodligen så åker jag iaf på fredag till veronica,
och sover där med isabelle och veronica! :D
girlsen med humor!

sen på lördag efter dansen och allt,
senare då alltså.. åker jag förmodligen till alma och sover där :)

nu blev det ett långt inlägg, vi hörs imorn!

jag och farfar, vad fin vi var.. 
förlåt farfar. <3


Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: alma.

åh, gud vad fin det bilden är! <3

2010-12-09 @ 09:01:15
Postat av: isabelle

ja vi kommer hare bäst :D

2010-12-09 @ 20:38:51

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0