riktigt slapp dag, men.. de är juh trots allt jullov? :D

jag har verkligen inga planer för jullovet! :O
mer än julafton, nyår & birsta med ida & mamma på söndag.
känns inte likt mig, mot för hur mycket jag hade planerat på höstlovet :)
ville bara höra av mig med nånting smått.



när man var liten/mindre, längtade man alltid till julafton
så himla mycket.
man tyckte att dagarna var jätte sega, och önskade sig massor.
nu när man har blivit äldre.. bryr jag mig egentligen inte så mycket?
och tycker även att tiden gått jätte fort.
och önskar mig mest småsaker..
ja, de jag ville komma fram till var nog.. man förändras mycket & fort!
håller ni inte med mig?


Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: Anna :)

Anna kan inte du sluta vara så fin nångång? (a) <3

2010-12-22 @ 21:38:51

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0