jag och elina har varit och badat oavsett vädret! ;)

tja, jag och elina gick och bada fastän vädret
var sådär .. :)
sen när vi kom hem, så hade emelie/syster gjort
amerikanska pannkakor så då käka jag och elina de. :P
och nu ska jag, elina, och emelie snart kolla på medium (film) säsong 1
som mamma hade köpt hem, fyra skivor och sammanlagt med alla dom
10 TIMMAR :o  men vi ska juh inte kolla på just alla nu ;)


men nu ska vi dra till elina!
så vi hinner inte kolla på filmen ..
bloggar nog sen ikväll, puss!


Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: pauli

hoppas du haft en fin dag :)

2010-07-01 @ 20:58:27
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0