oaktiv..

förlåt för att jag inte har skrivit på flera dagar.
men varit vid havet med elina&alma, och även
varit i bjuråker hos elinas pappa med alma&elina.
men nu är jag hemma igen, men ..
förvänta er inte att jag kommer
blogga som vanligtn igen.

blir förmodligen rätt så oaktiv
resten av sommarlovet, kanske
skriver nåt inlägg lite här&där.

sen när våran skola börjar igen, 23augusti ..
kommer de nog bli kanske 2-3 inlägg på
 vardagarna eftersom jag går i skolan oxå.
och på helgerna blir de nog bara blogga på :)


aja, kom hem från bjuråker igår då!
och då åkte vi direkt till mormor och käka pizza
som mormor hade 'bakat.
och även mina andra kusiner från sthlm är juh här.
ian & ina, och min morbror leif :)

sen när vi kom hem, gjorde
jag smoothie till mig, emelie, och lollo :)
lollo/emelies kompis/louise.

sen satt jag bara mest vid datorn och käka
popcorn och cola! ;D

aja, puss hej <3

ingen bild, men de är
för att jag sitter på datorn
nere.
men de kommer nog upp några bilder här..
när kan jag inte säga.




Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0