opps, förlåt.. hann inte blogga innan vi for till havet.

FÖRLÅT! HANN INTE BLOGGA
INNAN VI FOR TILL HAVET, LEDSEN FÖR DET.

men vi har iaf haft en toppendag! :)
och hoppas ni oxå haft det :D
de var väldigt kallt i vattnet, men klart
jag badade fullt på ändå! ;D
man vänjde sig efter ett tag :)

tog inte så värst mkt bilder,
men ni kommer få se några få iallafall :P
men nu måste jag duscha, fullt med skräp i håret :O
puss




ETT ASBALLT HUS!  jag ska oxå ha ett sånt hus,
fast med svart ist för vitt ;D



hih, dålig bildkvalitè..
asdålig, men en fin elina! ;D


heh, oxå en bild från igår.
när jag och mamma kolla på film :)
ÄNTLIGEN VET JAG VAD NEVER STOP ÄR,
FÖR MAMMA KÖPTE DE TILL MIG IGÅR.



frääänbild, fin himmel ;D

Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: ♥Emelie♥

Sv: Jag godkänner inte tävlingsbidragen därför att jag inte vill att man ska se vilka som tävlar, det blir lite mer spännande då;) Men jag har sett din kommentar så det är lugnt:)

2010-07-15 @ 16:26:19
URL: http://cherieemelie.blogg.se/

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0