SLUTA SKICKA ANONYMA KOMMENTARER! ;@@@@ / godmorgon :)

FÖRLÅT, MEN SLUTA SKICKA ANONYMA KOMMENTARER.
OM NI SKA KOMMENTERA, VISA VEM DU ÄR.
ANNARS, KOMMENTERA INTE!


godmorgon!
var på stranden igår med elina och hennes familj,
härligt i vattnet och allt men var ashett väder igår!

oxå måste jag säga, tack älskade mamma ♥
när jag kom hem från elina hade hon köpt
typ en tröja till mig, svart-vit randig lång tight tröja.
som går lixom, över rumpan.
tack mamma (:

                        
aja, nu ska jag gå ner och äta frukost och
förmodligen kolla lite mer på medium (a)
och jag skulle träffa elina idag, men hennes telefon är av..
så ah .. hör av dig om du läser dehär!      



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   


Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0