en lyckad midsommar!

tragiskt, jag tog med min kamera men tänkte inte på
att fotografera nåt, sen när ida/syster åkte hade jag lovat
att hon skulle få låna den, och tänkte när hon åkt att jag inte hunnit
tagit nåra bilder, och sen såklart..
bara för att jag inte har kameran blir de fint, och jag tänker på

* 'ååh, regnbåge! de vill jag fotografera på!'

* 'åh, flaggstången, de ser så fint ut'

*'ååh, midsommar-stången, den vill jag ha kort på!'

* 'ååååååh, jag vill ha min kamera här! ;@ NU! :('

mina tankar idag de .. så tyvärr har jag inga bilder sedan
midsommar nu, men förutom de så har de varit jättetrevligt och kul! (:

men nu ska jag ta och sova snart tror jag, fast jag måste duscha av mig
först nu oxå, för usch vad mycket mygg de varit! :o
ah, så jag har fullt med myggolja i håret och benen.
men vi hörs imorn, puss


Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0