en oaktiv anna, men nu bloggar hon.

ojojoj, jag är vääldigt oaktiv känner jag :(
men statistiken ligger rätt bra till ändå!? :O :)
konstigt nog. :P

aja, dom två senaste nätterna har tillbringats med alma och frida,
först i almas lekstuga sen hos mig :)
men ikväll blir de bara hemma.
igårkväll var jag även och kollade på match!
vinst med 10-0 blev de till dom, härligt :thumbup:
mot delsbo, även.

ja somsagt så händer ingenting ikväll faktiskt,
lägger upp två bilder nu bara (: 
vihörs förmodligen oftare!








lite smått suddiga bilder men, äsch!

Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: Malin

Fina bilder :)

2010-06-17 @ 13:08:32
URL: http://malinmelon.blogg.se/
Postat av: Malin

jag tyckte inte dom var suddig:) så fina!



Tack Anna, men dom är verkligen allt annat än fina! <3

2010-06-17 @ 14:54:05
URL: http://malinmelon.blogg.se/

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0