haha, thanks malin för att du hjälpte mig med rätt färg på rubriken ♥

som ni ser så har jag,
äntligen placerat klockan rätt :D
och fixat en annan färg på rubriken
(malinjonsson hjälpte mig, www.malinmelon.blogg.se läs!)
och lite annat utsèende, och inte med stora bokstäver (:
stolt över mig själv faktiskt, för att jag lärt mig lite nu
och faktiskt fixat lite saker själv! :D haha, ;)

men aja, sitter och kikar runt
lite på olika bloggar nu (:
vi hörs mer imorgon!


klicka på bilden!
my new header. (:

 


Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: Malin

Det var så lite så Anna:)

2010-06-22 @ 20:20:42
URL: http://malinmelon.blogg.se/

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0