oxå blev de en liten historia ..

haha, jag stänge ner datorn och
la mig. men sen låg jag och tänkte
på att jag kanske skulle göra ett godnatt-inlägg
till er, så då satte jag mig upp och öppnade datorn igen,
och började hålla på med allt annat och tänkte inte alls på de,
sen så stängde jag ner och la mig igen (:
och kom på 'juste! de var de jag skulle göra xd'
och tvekade på om jag skulle sätta mig vid datorn IGEN.
och de gjorde jag bara för eran skull! typ (?)
och nu fram till de jag skulle säga ..

godnatt alla mina kära söta läsare! :D ♥

favorit i repris. (:

Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: pauli♥

sv: ja verkligen!



åhh taack :') du kan gärna få ta det!

2010-06-21 @ 03:14:04
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0