wohoooo, haha cp.

ojoj, förlåt för att jag inte bloggat på nåra
timmar nu! glömde helt bort de.
iaf så ligger jag bara här just nu och svettas.
usch, ska dom hemska nätterna komma nu då
man inte kan sova för att de är så varmt, diss till de!
eller vad tycker ni?

de är väl mycket mysigare på vinterkvällarna, då
man ligger i sängen med ett stort duntäcke och har
frysit hela dagen, och även när man har varit ute och frysit
hela dagen och vart ute och 'lekt', och sen komma in och dricka varmoboy
och tända stearin ljus, mysigt!

menmen, nu ska jag inte längta till vintern och klaga
på den härliga sommaren som äntligen kommit! :O
HISS TILL SOMMAREN!
MEN DISS TILL MYGGORNA FÖRRESTEN!

skönare nu, satte mig vid fönstret där
det var lite svalare :)
oj, nu pratar jag alldeles för mycket känns de som!
kanske skriver ett litet till inlägg innan jag lägger mig
och sover, puss! :) <3

nån cpbild nu bara, för jag fick plötsligt tydligen bildbrist.





Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: Mamma

Lilla söta gullsnoken :) Puss och godnatt , ses i morgon ;)

2010-06-29 @ 23:56:27

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0