donken (h

vi hade långdag idag, som sagt så är juh måndag den sämsta dagen.
så den har jag inget att säga om förutom att, jag har saknat alma och frida! <3

ah, och sen vare en grej som jag inte tänker hålla på och berätta upp allt om här,
men då sa mamma sen till ida & mig bah; ska vi åka en sväng? jag orkar inte vara hemma.
så då tog vi bilen och for, till stan/hudik och då köpte vi glass och strips på donken :D
och åkte runt lite, kom hem för nån timme sen typ, :)
hahaha xd

och imorgon fyller världens goaste, frida år! :D:D
big grattis till henne :)
ha en super födelsedag, jag älskar dig vännen ♥
(lägger upp nå mer imorn om de <3)

have it great! <3
hahahahahahhahaha, anna suger såklart på engelska :)
skratta inte åt mig (a)

           
 


Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0