friluftsdagen.

dagen blev faktiskt bra förutom att, jag, issa & frida hade bestämt att vi skulle åka på sopsäckar så vi inte
skulle behöva ta med nån pulka xd
men när vi hade gått upp för den jobbiga backen så gick de inte XD
vi kom  ingen vart alls.. så jäävla dåliga vi är asså!
men haha, aja..
vi gick typ runt där bara och kika och sånt ist :b
och sen vare hamburgare, äääääckligt. -.-
så jag åt bah fika ist och var inte så hungrig.
efter 12 sen fick vi bada, jag hade bestämt att jag inte skulle blöta håret men de
blev såklart ändå ;/
men issa gjorde flätor på mig och frida sen så de var bra (y)
aja, sitter bara här nu.
även att :o
påvägen hem var de aslyxig buss o; 


massa folk oxå xd
men de var sånt där bord och soffa runt om :o
och tv:ar och sånt!
fast, kanske bara vi bergsjöbor som tycker de är coolt ;) xd


frida och cola :D


isssa :)




        hihi, 3sista bilderna         
                                     bah knas xd


Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: wessinger-s

haha ja coola det är min grej det:)<3

2010-03-17 @ 21:45:44

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0