hela lovet & många bilder.

tjena, tja & tjoo! :D
nu har jag kommit hem från alma, eller från bio i bergsjö med alma och elina och fler :)
den var bra, och nu tänkte jag lägga ut om lovet och nåra bilder :D

fredag: hos alma, en kväll med jesper,hannes,davve,frida,elina,julia, jag och alma :)

lördag: skidbacken med alma.

söndag: elina, sov där

måndag: elina, och hemma

tisdag: hemma

onsdag: stockholm! :D

torsdag: stockholm, hos kusiner&moster + stan och bowla :)

fredag: västerås, kusiner&morbror

lördag: stan i västerås, gick förbi skådespelerskan Mia Skäringe :D
  + hem och sen alma&elina och sov hos alma

söndag: idaaaag, alma och elina hela dan, sen bio, nyss kom hem :)

yes, mitt lov dedär :)
bildeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer;


              
                                     jesper,hannes&davve        knasbild xd
                                            sjunger :D                      elina :)

           
alma o elina. :D                mums! :D                      stockholm skylt :D    



      
 kusin, emma :)                  

                                             
                                          morbrors fru, laila :)    
                   
kusin, tova :b                              
                                          
                                            
 
moster, kii :D
                                      
                                          ina, :)   

ian och ina :)
kusiner.
                                  
ian och ina :)                               emelie, jag,ian,ina :)
kusiner.                                                            


morbror, leif (;

konstiga placering på bilderna men, -.-
:D

Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: jesper

nooooo jag e med ;o

2010-03-15 @ 07:35:24

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0