idag.

heisha :)
om ni undrar, så låter de som geisha (choklad)
fast "hej" och "sha" :D
nifattar (;
ajah,
dagen var helt okej :)
förutom att de finns två personer i min klass som ja hatar så otroligt.
stör mig verkligen på dom när dom håller på som dom håller på!

aja, imorn äre friluftsdag :D
jag väljde pulka-bad
och då ska jag va med issa och frida :D
kommer nog bli en good day :b
sooo, bilder?
men alma den skitungen, :o
bytte och ska åka bräda ist! ;@
:( <3
jao, puss <3

(min blogg är tråkig, men jag kan inte och vet inte vad jag ska skriva och så?
förlåt för de iaf)

almaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: Anonym

då ska jag åka bräda med alma för du är dum och åker pulka :@

2010-03-16 @ 21:02:43

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0