jag saknar min alma! <3

ska snart sova nu!
alma är bortrest, frida var sjuk idag.
såå dålig dag, nifattar?
hoppas på att sötfrida kommer imorn (:
och att alma flyger tillbaka till mig! <3
jag har iaf varit ute och gått och så idag.. (y)
och..
min pappa är bäst!
jag vill juh ha en systemkamera, och jag har juh varit sådär jätteduktig senaste tiden då (a)
och när pappa kom hem idag så berättade jag för honom att jag hade gjort odrning mat till hundarna redan,
oxå tar han fram 1000kr och ger mig,
jag bah; äre för att ni är skyldig..?
hanbah; nej, ändå.. :)
typ för att jag har varit så duktig och vill ha en systemkamera :D
ni kke tänker bah; haha.. jaha? de är juh aslite? :o
men i min värld, och just nu den här tiden..
så är de mycket för mig.
min pappa är bäst i världen, jag älskar dig ♥
fast har mkt kvar och spara ändå..
och på påsklovet drar jag,mamma,ida,och även elina till fjällen/funäs! :D
suveränt!
och även ett par vi känner, (:
åååhå, skulle vela haft en systemkamera då juh. ;(
fast vi ska köpa mobiltbredband så kommer sitta vid datorn oxå :D
men aja, ha de toppen!
puss <3

sötis My :D

förlåt för att jag skrev så mkt i inlägget.


Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0