skolan-alma-hem-film-sova :)

hej, förlåt för att jag inte har skrivit nåt förrän nu..
men har inte haft tid/varit hemma,
drog te alma efter skolan, och sen har jag nyss kikat på en film.
:)
the day, den var bra :)
och vi hade ingen gympa för att jagvetinte?
högstadiet eller nå har hälsovecka så då var salen upptagen och anders kunde inte ha oss.
så vi fick gå en promenad ist :D
och ah, alma åker utomlands om.. nästa vecka? :(
såtrist. -.-
jag vill juh följa med :oooo
aja, jag kikade på "bröllops fotografen" den filmen var juh bra :) (y)
och när jag kollade på den filmen ah, de står juh att han är fotograf,
och jag blir så jävla avis när jag ser de juh :(
SYSTEMKAMERA!
GE MIG ;(
men nu ska jag göra lite annat, ha det toppen! puss. <3

     

 
hihi, jag där uppe (a)


almis :D

jag kanske inte "kan" än men, ja..
jag kanske lägger upp för mkt bilder och för ofta? xd
hejdå :) <3


och jag orkar inte lägga upp nå mer nu eller nåt.

Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0