skolan och såntdär.

hej,
jag orkar inte berätta om skolan varjedag.
de borde väl vara ganska tråkigt för er som läser?
eller, jag vet inte :b
iaf, frida fyllde år idag!
väldigt speciellt, <3
mer vill jag inte berätta om dagen förutom att jag sprang utan skor idag bort för jag ville säga hej till polisen :D
och då hörde man nån som prata i hans "walkie-talkie" coooolt :D :D :D

aja, sen på eftermiddagen var jag ute och gick alldeles själv på en promenad!
men jag pratade med alma i telefon som sällskap :)
och har nyss kikat på den nya wallander med mamma,
och nu ska jag hoppa in i duschen :)

fridas blogg; www.fridawessinger.blogg.se
följ den!
pusspåerallasomläserdenhär, :D
- om de ens är nån?


.

Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: peah

jjag läser! :)<3

2010-03-24 @ 06:55:55
URL: http://peahtakinover.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag läser också XD<3

2010-03-26 @ 09:52:35

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0