torsdag imorn sen påsklov! :D

sista dagen imorn sen påsklov, härligt!
och frida kommer även imorn äntligen!
blir nog en bra dag dedär :)
aja, den här dagen idag har väl själv vart sådär.
alva for hem hon oxå för hon mådde dåligt och så,
så jag var mest med davve och issa :b
men funderar på..
jag ska nog hoppa in i duschen sådär jättesnabbt, fast nej..
jag lägger mig tidigt ikväll och duschar imorn istället! :)
mycket mer har jag inte och säga,
ha de bra!
och alma, jag saknar dig förjävligt. <3
och frida, saknar dig vi ses imorn <3
puss!

bild från då jag mådde som bäst ..


Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: jesper

finaste anna ! :)

2010-03-31 @ 20:31:19

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0