typ, datorn nurå (: ledig nu resten av veckan, skööönt!

tja, jag har typ aldrig lust och blogga längre?
förlåt för de, men i can't help it?
haha, ja.. vi hade nationella prov i eng. idag och då skulle
man prata engelska, och sen fastna man i de. xd

aaahja, har varit ensam hemma nu nåra timmar fast
jag klarar mig ändå ;)  har varit ute och fotograferat för ett tag sen,
bland annat på the horses and de blev väldigt fina kort faktiskt! :D

vi är juh lediga resten av veckan nu oxå, väldigt skööönt!
och imorn efter 12 nån gång kommer förmodligen elina, kanske frida och alma hit
för vi ska sova i goktjärn imornkväll :D
en liten stuga i skogen typ en bit bort från min farmor och farfar bor, dom som äger den :P
ska bli skoj! :D

och min lilla tremänning hade varit hit idag, tea heter hon :)
så mamma hade knäppt kort på henne med min kamera och så (:

men nu ska jag fixa annat, så hörs vi kanske imorn
nån gång på morgonen när jag vaknar  :D
puss!



idag;




mer bilder får ni se nån annan gång, (:
och bilder från imorgonkväll kommer nog massvis med oxå!

Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0