FÖRSTA DOPPET IDAG FÖRRESTEN .. WITH ELINA :D LITE EFTER MED DE MEN..

ååh, asoaktiv nu för tiden.
men blir nog så på sommaren (?)

aja, ni får kanske t.o.m bli van av att jag är oaktiv nu?
jag orkar inte sitta så mycket vid datorn nu längre i dehär sköna vädret vi fått!
och ni förstår nog.

men ah, var allt för mig för ikväll iaf :)
vihörs! :love:

första doppet idag med elina förresten.
och justja, var med alma&elina idag,
men alma åkte hem vid 6 för hon skulle på fotbollsträning ..
kom hem vid 8 från elina oxå,
en andledning till varför jag varit oaktiv :D

nu ska anna sova :) <3
för att jag inte har lagt in nå nya bilder på ett tag, så får bjuda lite på nurå;









näe, nu har ni fått lite bilder :)
nästan som typ, temat blommor ;)

nu ska jag sova!
22:37, aja :P
godnatt! :love:

Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0