frida ikväll! (; så vi hörs nog mer imorn ..

tjaaaa, drog te alma vid 11 idag och har vart
hos henne hela dagen, vi körde typ vattenkrig,
var med noomi, julia, & signe och sånt :)
skoj dag :P

och sen for jag och mamma till hudik
och hämtade emelie vid tåget och
köpte mat på donken (:
nyss kommit hem nu :)

and now, ska jag duscha av mig snabbt bara,
packa, och fixa lite sen drar jag till frida och sover där :)
vi ska kika skräckfilm och hare mys ;)
alma kanske kommer en stund på kvällen oxå. :P

vi hörs imorn, hadebra! :love:

usch, annabjuder! :(

Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: peah

ANNA ÄR FINAST! <3

2010-05-23 @ 15:18:08
URL: http://peahtakinover.blogg.se/
Postat av: jesper

haha gullunge !

2010-05-24 @ 19:47:44

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0