hejhejhej!

tja, for juh till alma idag på eftermiddagen och var där med henne och elina nåra timmar (:
innan alma skulle på träning)
oxå var vi hos deras grannes får&lamm :D
och sen käka vi, pernilla her mother is bra på att laga mat ;)

och sen skjutsa vi hem elina, och jag och alma drog till träningen sen
träffa jag mamma där och var där en liten stund sen var mamma snäll och skjutsa hem mig ♥
and now i coming home käka jag m&m's och choklad och cola och satt här vid datorn (:
inte gjort så mkt mer, men nu ska jag sova.. vi hörs imorn!

måsta bah göra sådär över bilderna för min näsa och mun, så otroligt ful!
och även the eyes.





:')

måste sova, så orkar inte lägga upp nån bild på cola och choklad!
puss <3




Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0