kommit hem från alma nu.

ja, åkte till alma senare på kvällen..
och grillade och massa mys! :D
tog även med kameran, så massa bilder blev de juh såklart.
men dom la vi in på almas dator så kommer nog få dom senare,
så jag har dom inte nu..
men jag var ut en sväng innan jag åkte till alma och knäppte
kort så nån bild får ni iaf se nu :D

ah, ska duscha nu snart och fixa för kl 5 kommer
släkten hit och ska äta och så
FÖR MIN ÄLSKADE SYSTER FYLLDE ÅR IGÅR, GRATTIS I EFTERSKOTT IDA! ♥

men, aja.. kommer nog komma massa bilder här nu,
fast jag känner mig mindre aktiv (:
slänger in nån/nåra bilder nurå!
hörs!

fjäril






och även en fin bild på alma hade jag :)
har faktiskt massa mer oxå..

Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: Elina

herre gud i klargarns namn vad fin hon är asså!<33

2010-05-11 @ 19:15:25

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0