ooooh, anna är juh sååå aktiv? nae, i don't think so.

ojoj, anna är verkligen inte aktiv.
aja, min helg var juh iaf såhär:

fredag: sover hos alma, är hos julia under kvällen för hon va ensam hemma,
sen sticker vi hem till alma igen och sover där inkl. julia :)

lördag: vi kliver upp väldigt tidigt, duschar och fixar oss.
går till byn, tar 10:15 bussen till hudik, stan hela dan.
shoppar lite. hem med 15:15 bussen, alma sedan sover alma hos mig.

söndag: slaaapp, nästan? jag och alma fixar frukost på sängen
till mamma ;) morsag! jag ger present till henne och även pappa :)
dom har en underbar dotter, jag och lite av släkten på mammas sida
käkar i ede, sedan bara resten av dagen slapp :)

lite lyckad helg ändå, fastän alla planer förstördes :)
imorgon, långdag.
vi hörs förmodligen på kvällen :P
slänger in nån cpbild, puss ♥



mamma fick ett sånthär i present:
pappa med, fast lite annorlunda ;)


Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0