kom hem från sthlm igårkväll, nu ska ni få massa gamla bilder! :D

kom hem från sthlm igår.
men vetni? istället för att få bilder
från sthlm ska ni få bilder sen jag var liten och så ;D
haha :)

haha, jag och kära syster i mallorca! för några antal år sedan :o



åhååh, harry min älskade vän! ;( ♥
saknar dig älskling.



en gammal bild på mig och min kära vän noomi, nåra år sedan
på en skolavslutning!



hahahaha guud, en väldigt gammal bild på mig! xd


min älskade syster och jag i mallorca! :D


underbara syster emelie för väldigt längesen :)


jag älskar er, emelie och ida.


nu får de va klart för denhär gången ;D
ikväll sticker jag till frida och soverdär, vi hörs nåt.
puss!

Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: alma.

åh, vad söta bilder! :D(L)

2010-11-05 @ 17:40:02
URL: http://bakningsrecept.blogg.se/

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0