god eftermiddag! ;D

god efter middag på er! :D
dagen blev inte lika bra som jag tänkt.. :(

först när jag kom till skolan kom jag på
att jag hade glömt telefonen hemma, och den klarar jag mig faktiskt inte utan?
så då blev jag på dåligt humör hela morgonen för de, men mamma kom med den sen ;) :D

a, iallafall sen då oxå på morgonen på syslöjden så håller jag på och
stickar en mössa.. oxå kommer davve och kittlar mig så jag tappar massa maskor
och skit :( men då fick läraren hjälpa mig, en ganska lång stund och sen till slut blev
allt bra, men på morgonen ungefär så var de inge bra för mig eh :D
men aja, jag är glad ändå :)

hoppas ni haft en bättre dag, och sånt!
pusspåer.

orkar inte ladda upp nån bild ..

Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0