HITTAT IGEN MINA ÄLSKADE BYXOR SOM DOCK ÄR LITE KORT I BENEN.. + en outfit!

woho, hittade igen mina assköna byxor idag!
som är lite för kort i benen, men måste ha dom imorn ändå.
även att jag är så snäll så ni ska få typ en outfit grejjs ;D

jag är jätte dålig på bloggningen som sagt,
men jag bryr mig faktiskt inte så mycket! :)
har precis duschat nu, och skulle egentligen pluggat..
men har inte 'hunnit', datorn den jäveln!
även att jag gjorde omprov idag, vi hoppas alltså
på att det gick bra den här gången! :D

aja, vi får se när vi hörs
nästa gång ;) puss!




Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: evelinekarlsson

hej. :)

kameran är tyvärr inte min utan en väns så jag kan inte kolla nu hur inställningarna i kameran, men om jag inte minns fel så ställer du bara in kameran på t.ex 10 sek slutartid, sätt på självutlösaren, släck lampan, ta en liten lampa (jag använde lampan på plattången!) och gör som ett hjärta i luften. se till att det är kolsvart i rummet, och stäng av blixten. :)



jag hade lite problem med att ställa om slutartiden för jag visste inte hur man gör, men jag gjorde såhär:

1. ställ in hjulet på GUIDE

2. fotografera eller något, kommer faktiskt inte ihåg där!

3. sen är det någo med avancerat eller fånga rörelse (människa), kommer inte ihåg i vilken ordning de kommer men du ska välja de iaf! sen ska du välja slutartiden och det förstår du nog och bara dra ner den tills det står 10" eller något, sen tar du INTE börja fotografera, utan se till att du satt på självutlösaren också! och att blixten är avstängd. :)

sen är det bara att sitta / stå framför kameran tills det klickar till (efter 10 sek) och då är det bara ta kameran. det brukar vara svart en stund efter att man tagit bilden, trodde jag pajade kameran men den laddar bara. ;)



Jag är urusel på förklaringar men jag hoppas du förstod! :)

Kram Eveline.

2010-10-20 @ 22:06:34
URL: http://evelinekarlsson.se
Postat av: evelinekarlsson

Varsågod! Lycka till och hoppas du får till en riktigt bra bild. ;)

Kram.

2010-10-22 @ 06:19:47
URL: http://evelinekarlsson.se

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0