opps, oaktiv IGEN. / grattis underbara & älskade farmor!

ja, inte skrivit nu på ett tag ser jag.
men jag kan juh berätta lite nu :)

måndag: golf hela dagen med klassen, asskoj!
 sen på kvällen så var jag på streetdance skoj även de!

tisdag: helt vanlig dag, tror jag..?
tror de var då vi tog skolfoto, haha!

onsdag: långdag, inget annat speciellt? (a)

torsdag/idag: var på teater, alma hängde med mig hem.. :)
fick även hem fyra böcker, fast två är almas snart.. :D
och även en fjärrutlösare till kameran, grymt! :D
+ var carina hit idag och uppvaktade mig lite i efterskott ;)
bra dag för mig idag då.. :D

ja, helgen har jag heller ingenting planerat.
jo, tror alma sa nåt om att nån/nåra skulle hitta på nåt :P
aja, ni får ha det bra!

även att man måste tro att jag har en usel digitalkamera,
haha mina bilder suger juh nu för tiden som jag lägger upp!

svanar var och hälsade på oss, SUG BILD! ;@


me..


en oberedd, söt alma!





juste..
grattis världens underbara & älskade farmor,
du är bäst!


Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.
Postat av: peah

du ska då fan inte säga nånting om att vara fin!:o <3

2010-09-24 @ 07:26:54
URL: http://peahtakinover.blogg.se/
Postat av: jesper

fin ni du är! :)

2010-09-25 @ 21:52:01

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0