käkar glass :D

heeeeeeeeeeeej!
inte bloggat på ett tag men jorå, allt i mitt liv är perfekt hittills.
men kan bli bättre ;)

måndags kom ja till skolan och fick reda på att alma färgat håret, grymt!
tisdag va alma sjuk, ja va ensam typ hela dan.. hemskt men jag klara'rt.
onsdag va jag hemma, skönt. men mådde illa & hade ont i magen ;s
idag va både ja och alma på skolan. å de ha vare värsta skön dag! :O
(märkte att domdär dagarna bah handlade om mig och alma nu.. haha)

och anders min lärare, är fööör snäll mot mig ;ss
men de är väl bra derå ;D
fredag imorn, snart helg.. skönt :)

måste väl börja på å blogga mera antar ja, ska försöka.
hare bra, hörs senare.. puss ((:


Kommentarer
jag tar bort spammer, och anonyma dumma kommentarer.

kommentera här:

ditt namn:
komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0